piatok, 10. júla 2015

A späť ANA :)

Ahojte,

snáď aspoň niekoho z vás zaujali tie kurzy zdravého chudnutia a ak nie, stále tu máme našu NAJMILOVANEJŠIU ANU, ktorá sa ma však zrieka... Prestávam sa kontrolovať a začínam mť bulimické sklony :( Lenže bez zvracania, pretože nemám ako... Strašne sa mi chce zvracať, ale mám voči tomu odpor, nemám ako a kde tak, aby to nik nezistil :( Včera bol celý deň krásny (čo sa jedálničkov týka) a večer som to posrala... Bola som proste PAŽRAVÁ, moje telo sa prestalo kontrolovať... Je mi z toho do plaču, nemám sa poriadne ani komu vyrozprávať, ani nič... Ste moje jediné záchranné koleso... Potrebujem, aby mi nikto povedal:

 "Spamätaj sa, dievča, a pozri sa na seba ako vyzeráš !! Pozri sa do toho zrkadla, aká si nechutná, zo všetkých strán ti niečo prekypuje.... Nedáš si nohavice trošku navoľno, ale stiahneš ich, aby ti nepadali ?? Ale pozri sa, čo to spraví s tvojimi špekmi... všetky idú von !!! Sú nechutná, stále len niečo žerieš a nehýbeš sa... pozri sa na svoje brucho, na trie 4 pneumatiky, ktoré sa ti vytvoria keď sedíš, pozri na ten tučný zadok a spomň si na tie trasúce sa ruky keď si v škole na TŠV počas volejbalu smečovala alebo podávala... Hrôza !!!"

Potrebujem pomoc, chcem, aby ma niekto surovo preplieskal, pretože ja som sa už prestala kontrolovať a asi sa už ani nikdy kontrolovať nebudem vedieť... :( Som zúfalá...
(viem, že je možno skoro tu dávať jedálniček už teraz, ale dnes to dodržím, SĽUBUJEM !!! )

Jedálniček
R: dve vajíčka a krajec chleba
D: nič
O: malý tanierik halušiek s bryndzou
O: nič
V (17:OO): 2 hrianky a zelenina
V (19:3O): rožok s nutelou 

Tekutiny: 2l vody, 1l zeleného čaju
Prehrešky: kávenky, Mila, 2x jogurt
Pohyb: bicyklovanie, okopávanie záhradky, 1OO brušákov, 1OO drepov
Váha: 66,3 kg :'(
Spánok: 9 hodín


Kurník :'( Som vážne až taký slaboch ?? potrebujem pomoc, som na všetko úplne sama, soma je všetko zlé, je mi nanič a všetko to zajedám.... :'( nechcem ostať ako tučné, škaredé, odporné, nechutné a sprosté dievča :'( Chcem niečo dosiahnuť... :'(  
Chcem byť krásna, štíhla, inteligentná, úspešná mladá žena, pred ktorou majú ľudia rešpekt, ale zároveň má kopec priateľov...
  Ja viem, je to beh na dlhú trať a ja zlyhávam už na začiatku... :( Je mi zo seba zle... :(





STAY STRONG, SKINNY LOVE

Kurz zdravého chudnutia- KONIEC

Záver - Vyhodnotenie kurzu chudnutia

Ak ste sa držali rád, mali by ste mať dole aspoň jedno kilo a opasok by vám mal byť voľnejší. To by vás mohlo motivovať v ďalšom chudnutí.
Držte sa ďalej overeného postupu. Jedzte pravidelne, jedzte vždy najskôr zeleninu. K tomu cvičenie a relaxácia. Taký životný štýl vás privedie k štíhlosti a zdraviu. Vyskúšali ste si ho a viete odhadnúť, či sa to dá udržať dlhodobo. Myslím si, že áno.
Ako sa vám teda darilo? Boli ste úspešní? Zapísali ste si všetky čísla každý deň? Aký máte pocit z toho, čo ste dokázali za týždeň? Možno vás to bude motivovať k tomu, aby ste pokračovali.
Môžete tiež odporučiť známym, aby si tento e-mailový kurz tiež skúsili. Kurz chudnutia je stále na stránke miro-vesely.sk/kurz-chudnutia a je prístupný zadarmo pre každého, kto chce. Budem rád, ak ho odporučíte svojím priateľom na Facebooku, Google+, Twitteri či e-mailom.
Najťažšie býva začať. A práve s tým vám mal tento e-mailový kurz pomôcť. Aby niekto akoby stál pri vás a pomáhal vám roztlačiť tú ťažkú mašinu zvykov. Akonáhle ste sa rozbehli, už vám chudnutie pôjde stále lepšie.
Ak vám to funguje, odporúčam vám, aby ste sa vybavili aj podrobnejšími znalosťami. Dovoľte trocha reklamy a to nielen na moje knihy:
  • Kniha Ako som schudol 35 kíl. V nej sa dočítate všetko, čo o chudnutí potrebujete vedieť. Zadarmo k nej dostanete aj knihu Rýchlokurz chudnutia. Vychádza z rovnakého kurzu, ako práve čítate.
  • Kniha Jedálniček na chudnute. V nej nájdete rozpis jedál na mesiac. Okrem toho veľa psychologických trikov, ako sa udržať pri motivácii a ako posilniť svoje predsavzatia. Zadarmo k nej dostanete CD Ako schudnúť.
  • Okrem toho vám odporúčam, aby ste si kúpili aj moju knihuAko dosiahnuť úspech. V nej sa venujem práve tomu, ako podnietiť samého seba k tomu, aby sme dosiahli to čo chceme. Ako si zorganizovať život, ako dosahovať ciele, ako si nájsť čas na to, čo je dôležité. Tieto dve knihy vám dajú mnoho materiálu na premýšľanie.
  • Výborným zdrojom informácií je aj Igor Bukovský. Jeho Plán B je kniha o chudnutí. Návod na prežitie pre muža a pre ženu vám pomôže nastaviť životný štýl. Skvelé sú aj knihyNebezpečný svet kalórií, alebo Hubneme s rozumem, zdravě a natrvalo.

Tento intenzívny e-mailový kurz končí ale...

...budem vám zhruba raz za týždeň posielať nejaké zaujímavosti zo sveta chudnutia. Na to, aby vám pripomínali váš zámer schudnúť. Najskôr trocha častejšie a potom už zriedkavejšie. Nechcem vás totiž príliš zavaliť e-mailami :-) dôležité je, aby ste získali tempo a potom už pôjdete sami. Prajem vám, nech sa vám to vydarí.