streda 8. júla 2015

:/

Ahojte, 

 opäť raz mi to nedá neospravedlniť sa, že na vás tak trošku kašlem, ale naozaj nemám čas :/ :D Včera som totižto umývala okná v celom dome (11 okien ) a potom som letela na vlak :) (Večer po ceste domov sa mi tak páčilo ako v Kluknave zapadá slnko, že som si to musela odfotiť :D :) Ale naživo to bolo Xkrát rajšie... To tak- foťák na mobile... :D 


 
 
Prázdninky mi idú zatiaľ perfektne (dúfam, že aj vám ;) ), skúšam nové veci, piekla som langoše- nie, nedala som si :D  a skúšala som robiť aj domáce MOJITO :3 Dopadlo to asi takto:

celkom slušné na to, že doma a prvýkrát, nie ?? :D :) A chutilo BOHOVSKY <3



No a teraz k mojim jedálničkom... :/ Nedávala som ich tu, pretože som sa veľmi nemala čím pochváliť a nechcela som vás demotivovať, BUĎTE SILNÉ, VY TO ZVLÁDNETE ;) Ale odteraz idem na to opäť tvrdo, dnes som si spojazdnila bicykel, lenže samej sa mi veľmi nechce chodiť... Ale rozmýšľam, že večer, keď už bude chladnejšie, dám si to do Margecian na Ružín a späť (je to tam aj späť nejakých 20- 25 kilákov... ;) Pre začiatok, myslím, že stačí... :) 



Čo sa týka mojej aktuálnej postavy, rozhodla som sa, že ju sem hodím, aby ste mohli vidieť ako na tom som, lebo váha nie vždy povie dostatok. Niekto má pri 65kg viac svalov a menej tuku, preto vyzerá štíhlejšie, niekto nemá pri 65kg takmer žiadne svaly a všetko tuk a ten vtedy vyzerá aj na 80kg :D :) Takže tu je moja aktuálna fotka konkrétne z dnešného predobedia :D



Oh- a dnešný jedálniček je tu, potom ho doplním ;)

R: 1 hrianka, jahodový jogurt
D: nič
O: malý tanierik zeleninového rizota
O:??
V: ??

Tekutiny: 1 káva, 1 domáce nealkoholické mojito, 2 l vody
Prehrešky: snáď nič :D
Pohyb: 25 km bicyklovanie (Pôjdem večer aj keby čo bolo ;) )
Váha: 65,5 :(
Spánok: 8 hodín :) 


A ešte nejaká motivácia zadara :D :)














STAY STRONG, SKINNY LOVE <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára